החלפות והחזרות

לנוחיותכם מצורפת מדיניות החלפות והחזרות.

כל שאלה תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל momshop100@gmail.com

– ניתן להחזיר פריט שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התווית מחוברת למוצר – תוך 14 יום מקבלתו.

– החזר כספי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה, וזאת בתוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט שביקש הלקוח להשיב לחנות

– החזר כספי ניתן עפ”י חוק מסכום קנייה בסך 50 ש”ח.

– לא יינתן זיכוי/קרדיט/החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

 

איך מחזירים?

הכי פשוט שיש! בחבילה שהגיעה אליך יש טופס החזרה. שולחים את הפריט אלינו עם הטופס באמצעות דואר ישראל/שליח עד הבית. כאשר החבילה תגיע אלינו, נטפל בה תוך 10 ימי עסקים ונעדכן אותך במייל על סיום הטיפול – נוכל להחליף את המוצר או הצבע של הפריט במידה והוא קיים במלאי.

 

החזרות או החלפות יתבצעו באמצעות אחת מן האפשרויות הבאות:

שליח עד הבית – אפשרות זו כרוכה בתשלום של 29 ₪.

במידה והינך מעוניין לבצע החזרה או החלפה של פריט מכל סיבה שהיא, אנא צור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 0503213039 או דרך המייל momshop100@gmail.com על מנת לתאם מועד לאיסוף/החלפת הפריטים ע”י שליח.

 

הגעה לחנות – אפשרות זו אינה כרוכה בתשלום נוסף

במידה והינך מעוניין לבצע החזרה או החלפה של פריט מכל סיבה שהיא, ניתן להגיע לחנות בצירוף חשבונית הקנייה שהתקבלה במייל ולבצע החלפה או קבלת החזר כספי.

דואר ישראל – אפשרות זו כרוכה בתשלום לפי תעריפי הדואר.

במידה והינך מעוניין לבצע החזרה או החלפה של פריט מכל סיבה שהיא, כל שעלייך לעשות הוא לשלוח את הפריט/ים אלינו, בצירוף המדבקה עם כתובתנו ופתק ההחלפה המצורפים לחבילה, דרך דואר ישראל, ברגע שהחבילה תגיע אלינו, ניצור איתך קשר במייל או בטלפון.

 

 

– מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק ממבצע/סייל והלקוח הביע עניין להחזירם- החזרתם תתאפשר עד 7 ימי עסקים. הלקוח יקבל החזר כספי בניכוי של

5% משווי הפריט או בניכוי של 100 ש”ח- הזול מביניהם. במידה ותבחר בקבלת זיכוי כספי לשימוש באתר (קרדיט)- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם- ללא ניכוי.